Notícies
Visibilitat i reconeixement
SATSE al FTP26: vine a conèixer tot el que el sindicat pot fer per tu
09.07.26 | Catalunya
SATSE Catalunya participarà activament en el IV Congrés Internacional de Fisioteràpia FTP26, que se celebrarà els dies 9, 10 i 11 de juliol a Barcelona, amb un estand propi a la zona d’expositors. Aquest espai serà un punt de trobada obert a tots els fisioterapeutes assistents que vulguin conèixer de prop l’activitat del sindicat i els serveis que ofereix.
Organitzat pel Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya, el FTP26 és una cita de referència per a la professió, amb un programa científic de primer nivell, múltiples sales simultànies i una aposta clara per la innovació, la recerca i els nous paradigmes en l’abordatge del dolor, l’oncologia o la pràctica clínica, entre d’altres. En aquest context, SATSE vol reforçar la seva proximitat amb els professionals i posar en valor el seu paper en la defensa dels drets laborals i el desenvolupament de la fisioteràpia.
Vine a veure’ns
Durant els tres dies de congrés, delegats i delegades de SATSE Catalunya atendran els visitants del seu stand per informar sobre els serveis del sindicat, resoldre dubtes de caràcter laboral i orientar sobre aspectes relacionats amb el dia a dia als centres de treball. També serà una oportunitat per conèixer qui és el delegat o delegada de referència de cada centre i com contactar-hi.
SATSE Catalunya convida a tots els assistents al FTP26 a passar-hi i descobrir com el sindicat treballa per donar suport, veu i eines als fisioterapeutes.
Et pot interessar