SATSE lamenta que la retallada recaigui de nou sobre la plantilla

29 març 2011

L'Organització adverteix que acomiadar personal interí empitjorarà les càrregues de treball. SATSE proposa que els reajustaments pressupostaris es facin reorganitzant el treball i els serveis

• google+

Barcelona,  22 març 2011 .- Després de les declaracions d'ahir del conseller Boi Ruiza la premsa sobre l'acomiadament de personal sanitari interí, el Sindicat d'Infermeriade Catalunya ha vist confirmats els seus temors sobre la nova repercussió de l'estalvisobre els treballadors . Segons SATSE, el conseller "pren la sortida fàcil i no escoltaals professionals, que aportem idees per retallar sense afectar a les plantilles".
El Sindicat també es queixa de la "inconcreció" de les mesures de reajustament i la informació "que se'ns dóna amb comptagotes". SATSE explica que "les gerències tépart de la culpa en aquest aspecte ja que haurien de ser les encarregades de reunir-se amb els seus professionals i explicar per on aniran els ajustos". L'Organitzacióassegura que "els directius dels hospitals haurien de permetre que aquestespropostes de reducció s'elaboraran conjuntament amb els professionals que són els que poden salvar al sistema sanitari d'aquesta crisi".

• google+