SATSE Catalunya reforça la sensibilització ciutadana contra la propagació de la Covid-19

05 agost 2020
Imagen del spot de SATSE para la sensibilización ciudadana contra la propagación de la COVID 19

Sota el lema “Si et cuides, ens cuides a tots i totes”, SATSE desenvolupa una campanya d'informació, sensibilització i conscienciació ciutadana per a evitar una major propagació de la Covid-19 al nostre país.

El Sindicat d'Infermeria, SATSE Catalunya, està desenvolupant una campanya d'informació, sensibilització i conscienciació ciutadana per a fomentar la generalització de les actuacions i mesures preventives necessàries que evitin una major propagació de la Covid-19 al nostre país.

Des de l'inici de la greu crisi de salut pública que afecta el nostre país i a la resta del món, SATSE ha col·laborat amb les institucions i autoritats sanitàries en la difusió d'informació dirigida a la ciutadania per a què aquesta sigui part activa en la lluita contra el coronavirus, a través de l'adopció i posada en pràctica de comportaments i hàbits de vida que evitin els contagis.

Una línia d'actuació que l'organització sindical ha volgut reforçar, en aquests moments, donat el progressiu augment de la xifra de contagis, amb ladifusió d'un nou vídeo que, amb el títol “Si et cuides, ens cuides a tots i totes”. L’audiovisual pretén traslladar a tota la societat que no ha de relaxar-se i que ara, després de mesos de confinament, ens toca a tots nosaltres evitar la no propagació de la Covid-19.

A més de la difusió d'aquest nou material audiovisual en tots els mitjans de comunicació de l'organització sindical (web, xarxes socials, newsletters…),les infermeres, infermers i fisioterapeutes membres del Sindicat reforçaran la seva labor d'informació i sensibilització amb totes les persones del seu entorn.

“Sabem que el perill no ha acabat perquè el virus segueix amb nosaltres i encara no hi ha vacuna. Tothom: administracions, professionals sanitaris i ciutadania en el seu conjunt, ens hi juguem molt, però això cal mantenir-se en guàrdia i cuidar-nos.  Tenint cura de nosaltres mateixos estem, al mateix temps, cuidant a la resta de persones”, apunten.

En aquest sentit, des de l'organització sindical s'insisteix en l'absoluta necessitat de complir amb les diferents mesures i actuacions higienicosanitàries establertes per les autoritats : rentat de mans, mantenir la distància social entre persones i utilitzar les mascaretes, entre altres.

“El risc d'una nova onada és evident i de les conseqüències serien encara més negatives per al desenvolupament social i econòmic del nostre país, per la qual cosa hem d'acabar amb les activitats i actituds d'adults i joves que propicien fer passos enrere en la lluita contra la pandèmia”, conclou SATSE Catalunya.