Les infermeres van protestar front al Parlament exigint un pressupost just amb professionals i ciutadans

22 desembre 2011

Ahir a la tarda la infermeria va mostrar la seva indignació davant de les portes del Parlament i al costat dels altres col·lectius d'empleats públics afectats per les retallades pressupostàries en projecte per al 2012. SATSE explica que “la infermeria està indignada des del punt de vista professional, però també com ciutadans que van a sofrir un augment del que paguen i un descens qualitatiu en l'assistència que reben”.

• google+

SATSE afirma que ahir es va demostrar “la unitat de tots els empleats públics” que “tenen el respatller d'una ciutadania que no està disposada a pagar amb els seus impostos i el seu sou els malbarataments dels polítics. Els contribuents, entre els quals també ens trobem els treballadors públics, vam exigir que la recaptació pública s'inverteixi a assegurar una atenció de qualitat i a l'altura de l'esforç econòmic que entre tots estem fent”. L'Administració no vol reconèixer “que en lloc de millorar la gestió, utilitza el recurs més fàcil, implantar una privatització indiscriminada”.

• google+